.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مکاتبه با دفتر مقام معظم رهبری برای تغییر نام مرزن آباد
عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با اشاره به اینکه مرزن‌آباد خاستگاه ورود علویان است، گفت: در مکاتباتی به دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری خواستار ایجاد شهرستان علویان به مرکزیت مرزن‌آباد هستیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد ردایی در نشست خبری که با حضور امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد و به‌منظور اجرای طرح بازسازی ورود علویان به تبرستان که همزمان با 14‌ آبان (روز مازندران) برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف شورای اسلامی شهر پشتیبانی کارهای فرهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای این امور است.

عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با اشاره به اینکه مرزن‌آباد خاستگاه ورود علویان است،‌ گفت: در مکاتباتی به دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری خواستار ایجاد شهرستان علویان به مرکزیت مرزن‌آباد هستیم.

وی بیان کرد: برگزاری کارهای فرهنگی مانند همایش تشیع و تبرستان، بزرگ‌داشت ملاعلی فاخر، همایش بازسازی واقعه غدیر، اجرای طرح عکس عاشورایی و ... از جمله فعالیت‌های فرهنگی است که با تشکیل دبیرخانه همایش ملی تشیع و تبرستان هر ساله براساس موضوعات مختلف در مرزن‌آباد برگزار می‌شود.

این مسئول اجرای طرح بازسازی ورود علویان به تبرستان را از برنامه‌های امسال دبیرخانه همایش ملی تشیع و تبرستان در این شهر خواند و افزود: یکی از دستاوردهای برنامه فرهنگی همایش ملی تشیع و تبرستان که از سال 90 در این شهر استارت خورد شناساندن مرزن‌آباد در سطح کشور بود.

وی ارسال مقالات مختلف از سراسر کشور به دبیرخانه همایش تشیع و تبرستان از دیگر دستاوردهای این برنامه در مرزن‌آباد عنوان کرد و گفت: به‌دلیل ورود علویان به تبرستان درخواست تبدیل شهر مرزن‌آباد به شهرستان علویان را داریم که با توجه به ظرفیت موجود و دلایل محکم امیدواریم هر چه زودتر این خواسته محقق شود.

ردایی با بیان اینکه همایش ملی تشیع و تبرستان علاوه بر دستاوردهای فرهنگی، دستاوردهای اقتصادی را نیز برای منطقه در پی داشت، افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی که نمونه بارز آن گازرسانی به شهر مرزن‌آباد بود و از سال 90 به‌ بعد شدت یافت و در هفته گذشته محقق شد یکی از این موارد است.

وی با اعلام اینکه با ورود امام جمعه مرزن‌آباد این شهر جان تازه‌ای پیدا کرد، ادامه داد: به‌دلیل عدم حساسیت در شهر مرزن‌آباد کارها با سرعت خوبی در حال اجراست و علاوه بر کارهای فرهنگی، کارهای اقتصادی، رفاهی، اجتماعی و ... نیز با اجرای همایش تشیع و تبرستان قابلیت اجرایی پیدا کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد در پایان با بیان اینکه همایش تشیع و تبرستان به‌عنوان یک‌سند فرهنگی برای مرزن‌آباد محسوب می‌شود، گفت: شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد برای همیشه حمایت خود را از دبیرخانه همایش ملی تشیع و تبرستان جهت تحقق امور فرهنگی و شناساندن مرزن‌آباد در سطح ملی و بین‌المللی به‌کار می‌بندد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.741 seconds.